Zadzwoń: 798 257 446

REGENERACJA FILTRA DPF FAP

Zregenerujemy Twój filtr DPF

Jeśli masz problem z zapchanym filtrem cząstek stałych w Twoim samochodzie z powodu eksploatacji lub usterki w samochodzie, nie martw się!

Zregenerujemy filtr cząstek stałych !!!

Jeśli Twój filtr DPF lub FAP jest zapchany nie musisz go wymieniać!

Filtr cząstek stałych po regeneracji jest znów sprawny!

Dzięki naszej technologii przywrócimy sprawność Twojego filtra do 99,2%. Juśli uszkodzeniu uległa turbosprężarka i filtr został zapchany olejem silnikowym, także takie zanieczyszczenia usuniemy.

Przywracamy sprawność Twojego filtra, dzięki czemu znów możesz się cieszyć sprawnym samochodem.

Jak wygląda regeneracja filtra cząstek stałych?

  • Przyjedź samochodem z zapchanym filtrem, lub dostarcz go do nas zdemontowanego
  • Dokonujemy oceny filtra cząstek stałych
  • Gdy filtr jest zdemontowany dokonujemy oceny endoskopowej wkładu filtra pod kątem uszkodzeń mechanicznych lub nadtopień
  • Jeśli filtr nie jest mechanicznie uszkodzony i nadaje się do regeneracji wykonujemy test przeciwciśnienia na stanowisku probierczym

Kiedy regeneracja jest niemożliwa?

W sytuacji filtr cząstek stałych lub katalizator ma uszkodzony wkład ceramiczny w jakikolwiek sposób, nie może on być niekompletny, pęknięty, nadtopiony. Powyższe uszkodzenia wykluczają regenerację filtra cząstek stałych.

Procedura czyszczenia filtra cząstek stałych lub katalizatora

  • Aplikacja specjalnego detergentu mającego na celu zareagowanie z cząstakami stałymi, którymi filtr cząstek stałych lub katalizator został zapchany
  • Montaż filtra cząstek stałych lub katalizatora do szwajczarskiej komory czyszczącej
  • Płukanie filtra cząstek stałych lub katalizatora odpowiednimi detergentami metodą impulsową, w kierunku odwrotnym do przepływu spalin
  • Zakończenie pierwszego cyklu czyszczenia filtra umożliwia ropoczęcie kolejnego cyklu, płukanie zgodnie z kierunkiem przepływu spalin
  • Trzeci cykl jest przeprowadzany odwrotnie do kierunku spalin jak w pierwszym cyklu jednak wzmocnioną metodą impulsową przy użyciu dwuch turbin
  • Następuję sprawdzenie przepływu filtra cząstek stałych
  • W przypadku silnie zabrudzonego filtra np. olejem silnikowym powtarzane zostają wszystkie trzy kroki do momentu uzyskania prawidłowego przepływu sprawdzającego
  • Gdy uzyskane są poprawne parametry filtra, jest on płukany z detergentów i poddawany on jest osuszeniu

Powyższa metoda jest gwarancją przywrócenia sprawności filtra cząstek stałych do parametrów fabrycznych. Dzięki tej metodzie usuwamy z filtra sadzę, olej i wszystkie inne zabrudzenia, jakie przeszkadzają w jego poprawnej pracy.